Velkommen til Deichmann

Vi håber, at du kommer til at trives rigtig godt her hos os

For at hjælpe dig med at lære Deichmann bedre at kende, har vi samlet noget vigtig information omkring din nye arbejdsplads. Ledelsen og dine nye kollegaer ser frem til et godt samarbejde!

Deichmann – din nye arbejdsgiver

DEICHMANN-koncernen er markedsleder i Europa – vi er Europas største skokæde. Koncernen blev grundlagt i Essen i 1913 af Heinrich Deichmann, og er den dag i dag en familiedrevet virksomhed med 3. generation ved roret. Deichmann åbnede sin første butik i Danmark i 2003 og i Sverige i 2007.

Læs mere her
Kontakt

Inden din første dag kan du have brug for butikkens kontaktoplysninger og adresse. Hvis du ikke har dem, kan du finde dem her.

Klik her
"Virksomheden skal tjene mennesket"

Firmaets vision er at “Virksomheden skal tjene mennesket”. Denne vision er det grundlæggende som er med i de daglige driftsmæssige beslutninger, og som ligger virksomhedens ledelse meget på sinde.

Læs mere her

ELMO e-learning – din individuelle træningsplan

Det er vigtigt, at alle medarbejdere har den samme grundlæggende viden om Deichmanns produkter, procedurer og politikker. Med vores ELMO-træning kan vi sikre, at vi har den bedste og samme service i alle Deichmanns butikker. ELMO har flere forskellige træningsmoduler. I modulerne “Velkommen til Deichmann” del 1 og 2, får du mere grundlæggende information og indsigt i dit nye job og viden om vores produkter.

Når du starter i butikken, får du desuden en træningsplan, der sikrer, at du kommer igennem alle emner i din første periode hos os.

Du har adgang til ELMO fra din første arbejdsdag

Klik her

Sådan gør du:

1. Gå til dk.d-elmo.com

2. Første gang du logger ind, skal du registrere dig som bruger. Dette gøres via “Log ind”. Klik på “Registrering og indtast dit personalenr. som brugernavn.

3. Opret en personlig adgangskode (OBS: Adgangskoden skal indeholde mindst 8 tegn, herunder et stort bogstav og et specialtegn (!?): F.eks. Deichmann3!

4. Udfyld felterne markeret med *. Din e-mail er vigtig, hvis du skulle glemme din adgangskode

5. Du kan nu logge ind med dit brugernavn og din adgangskode i feltet til højre. De tilgængelige moduler finder du på startsiden


D Connect – Deichmanns egen medarbejderapp

Skynd dig at komme i gang! Du kan aktivere din adgang, så snart du har fået dit personalenr.

D Connect – Deichmanns egen medarbejderapp

D Connect er, som navnet antyder, Deichmanns egen medarbejderapp. I daglig tale bare Connect. Her får du seneste nyt fra Deichmanns verden og du kan finde en mængde relevant og vigtig information. Del gerne din arbejdsdag og sjove arrangementer med dine kollegaer. Læs, lav dine egne opslag, like og kommenter. Appen bliver løbende udviklet.

Sådan downloader du appen:

– Gå til “App Store” eller “Play Store” på din telefon (fungerer også på iPad) og søg efter “connect by Deichmann”.
– Hent/download appen på din telefon
– Log ind med dit medarbejdernummer som brugernavn (husk 00 foran).
– Adgangskoden er dit postnummer + fødselsår (f.eks. 26501990).

Download appen her
Deichmanns 10 bud

Kunden er altid vigtigst! Uanset hvilke projekter du arbejder med i butikken, skal kunderne altid prioriteres og have god service.

Deichmanns 10 bud

Kunden er altid vigtigst! Uanset hvilke projekter du arbejder med i butikken, skal kunderne altid prioriteres og have god service.

Vi hilser på alle kunder

Det tager ikke meget tid, men det giver kunden et klart signal: "Den venlige butikssælger har lagt mærke til mig".

Vi er identificerbare over for kunden

Ved at bære et logoskilt eller nøglering med logo, bliver du synlig for kunden, der kan bede dig om hjælp.

Vi går gerne i Deichmann sko

Der er ingen bedre anbefaling af vores sko til kunderne.

Kunderne kommer først

Kunder har altid højere prioritet end noget andet i butikken.

Har kunden brug for hjælp? – Et blik siger det hele

Enhver, der med jævne mellemrum tager et kig på kunderne, lægger straks mærke til, om kunderne har brug for hjælp. Derudover kan du på denne måde forebygge butikstyveri.

Service for alle

Det er bedre at hjælpe flere kunder lidt og venligt, end at give al din opmærksomhed til én kunde.

Vi siger "værsgod" og "tak" ved kassen

Dette gør betalingen til en positiv oplevelse uden at forlænge servicetiden ved kassen.

Vi ønsker kunden en "god aften" eller "god weekend"

Det skaber en god stemning, som er forbundet med både dig og butikken.

Vi ønsker alle kunder "velkommen tilbage"

Dette gælder også selvom de ikke har købt noget. Det tager ikke tid, men har en positiv effekt.

Hos Deichmann er vi altid venlige

En god stemning letter arbejdet og smitter af på både kunder og kollegaer.